Altijd Reactie, Communicatie, Overleg
De service van ARCO gaat verder dan het ontwikkelen, bouwen en installeren van machines en installaties. Met zes servicemonteurs en servicebussen streven wij naar continuïteit voor elke klant. Middels onze Service Level Agreements (SLA), spare parts, 24-uurs storingsdienst, onderhoud en reparaties helpen wij jouw organisatie verder.
24/7 support
Onze storingsdienst staat dag en nacht klaar om spoedeisende storingen direct op te lossen. Ook in het weekend en op feestdagen kun je rekenen op deze service. De storingsdienst zal na de melding zo snel mogelijk naar de plaats van bestemming komen.
Als blijkt dat wij het probleem niet direct kunnen oplossen, zorgen wij er uiteraard voor dat de dag na de storing contact met je wordt opgenomen, zodat jouw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Onze storingsdienst is inzetbaar voor:
- Noodreparaties;
- Herstelwerkzaamheden;
- Acute storingsoplossingen.
Service Level Agreement (SLA)
Service Level Agreement, oftewel onderhoudscontracten, zijn voor ons een belangrijke manier om onze klanten zover als mogelijk te ontzorgen met onze oplossingen. Binnen ARCO besteden we naast de productie van machines en installaties veel aandacht aan het ontwerp, op het gebied van efficiency, ergonomie, storingsreductie, hygiëne en vele andere individuele klantwensen. Al deze onderwerpen genereren een belangrijke lijst aandachtspunten die doorlopen worden voor, tijdens en na de productie van jouw machine of installatie.
Door middel van een Service Level Agreement bieden wij de mogelijkheid om deze belangrijke lijst met aandachtspunten voor jouw machine/installatie in onze handen te leggen. Wij willen onze klanten namelijk beschermen tegen storingen en andere productiebedreigende factoren. In een Service Level Agreement onderhoudscontract worden de momenten van bereikbaarheid en periodiek onderhoud samen met de klant vastgelegd. Aan de hand van zo’n Service Level Agreement besparen onze klanten kosten op onderhoud en wordt onnodige stilstand van productie voorkomen. Onderhoudscontracten dragen in die zin bij aan de productiviteit en mate van ontzorging door ARCO.
Meer informatie over SLA? Neem contact opOnderhoud en reparaties
Om ervoor te zorgen dat je machine/installatie optimaal en continu blijft presteren, is er behoefte aan onderhoud. Onze vakbekwame medewerkers komen graag bij je langs om het nodige onderhoud te plegen. We kunnen deze service aanbieden in contractvorm zoals de hierboven beschreven Service Level Agreement, maar je kunt ook altijd bellen voor een afspraak.
Naast onderhoud bieden wij natuurlijk ook revisies en reparaties aan je machine/installatie. Door onze jarenlange ervaring zijn wij in staat om snel en vakkundig te schakelen.
Onderhoud nodig? Neem contact opSpare parts
Reserveonderdelen zijn bedoeld om jouw machine/installatie continu werkend te houden. Wij willen mogelijke downtime van je machine of installatie zo minimaal mogelijk houden, of er nu wel of niet sprake is van een Service Level Agreement. Daarom hanteren we een service waarbij specifieke (slijtage)onderdelen direct voorhanden zijn en snel naar de door jou gewenste bestemming kunnen worden gestuurd. Zodat de continuïteit van jouw productieproces niet verstoord wordt door lange levertijd van bepaalde machineonderdelen.
Spare parts nodig? Neem contact opInspectie en rapportage
Wij kunnen inspecties uitvoeren op een tijdstip dat jullie schikt. De inspectiediensten van ARCO geven je gedetailleerd inzicht in de status van jouw productieproces/transportsysteem. Dit is het ideale startpunt voor het bepalen van de noodzakelijke stappen om je systeem in goede staat te houden. Op basis van jouw wensen en onze expertise bepalen we gezamenlijk de ideale keuring. Deze keuring ontvang je ook in de vorm van een rapportage retour.
Inspectie plannen? Neem contact opAanvulling op onze service
Als systeemintegrator willen wij de concurrentie altijd een stap vóór blijven. Met producten die niet alleen betere prestaties leveren, maar ook stabiel, veilig en duurzaam inzetbaar zijn. Dit vraagt om optimale onderhoud van onze installaties, eenvoudige mogelijkheden om upgrades te doen en de flexibiliteit om snel en efficiënt te kunnen inspelen op veranderende eisen uit de markt. Om dit te bereiken is méér nodig dan goede service. Bekijk hieronder de aanvulling op onze servicediensten.
Wat onze klanten over ons zeggen
Wil je meer over ons weten?
Neem vrijblijvend contact met ons op en samen bespreken we alle mogelijkheden.
Storing? Neem contact met ons opOnze technische experts zijn altijd op zoek naar een nieuwe uitdaging. Loopt je bedrijf tegen problemen aan waar nog geen oplossing voor is? ARCO komt met innovatieve oplossingen op maat.
- Onze kennis is jouw kennis
- Wij staan nooit stil
- Verder dan de beste oplossing